Waarom is de Over Ons pagina zo belangrijk?
Zoals je kunt lezen, is het één van de meest bekeken pagina’s op je website. Hier wil je dus een goede indruk aan je bezoeker geven. Je wilt goed onderscheiden van je concurrentie en laten zien waarom ze voor jouw dienst of product moeten kiezen. En hoe laat je veel van jezelf en het bedrijf zien op een positieve manier? Voor zowel bedrijven als webwinkeliers is deze pagina goed om te blijven vernieuwen. Met deze Top 5 aan tips wil ik je stimuleren, om van deze pagina een succes te maken. Laat hier ook jezelf zien met een goede kwaliteit foto.
#Tip1 | Kies voor persoonlijk
Maak duidelijk wie er achter je bedrijf of webwinkel zit. Schrijf vanuit je passie, laat weten wat je doel van de website is. Wat maakt jou zo speciaal, of waarom moeten ze voor deze producten kiezen? Schrijf in de ik of wij vorm. Maak het persoonlijk, dit leest fijn voor de bezoeker en zo laat je direct meer van jezelf zien. Dit is al de eerste stap om je te laten zien als persoon. Schrijf wat je wilt uitstralen, maak het persoonlijk; dit geeft vertrouwen.
#Tip2 | Laat jezelf goed zien
Op de ‘over ons’ pagina is daarbij een foto van jezelf zeker belangrijk. Geen vakantie foto maar laat eens foto’s van jezelf maken. Deze kan je goed voor je website en social media gebruiken. Zeker als je vaak dezelfde foto gebruikt, geeft dit weer goede herkenbaarheid. Kies een foto die bij de branding van je website past. Zo geef je het bedrijf een gezicht, dit maakt potentiële klanten makkelijker om een echte connectie met je te gaan maken.
#Tip 3 | Laat ook anderen aan het woord
De ‘over ons’ pagina kan je ook prima gebruiken, om ook anderen aan het woord te laten. Zeker voor bedrijven werkt het goed om hier reviews te plaatsen. Reviews zijn dan ook heel belangrijk om bezoekers te overtuigen. Voor bedrijven en webwinkeliers heel goed toe te passen op deze pagina. Maak hier op de juiste manier gebruik van. Plaats reviews over je diensten, maak hiermee een mooie combinatie met je eigen persoonlijk verhaal.
#Tip 4 | Plaats een goede Call to Action
In de tekst is het goed om met interne linken te werken naar belangrijke pagina’s in het menu. Maar zeker ook om een Call to Action hierbij te plaatsen. Stuur de bezoeker door na de pagina diensten, of waar je contact op kunt nemen voor een adviesgesprek. Voor de webwinkel is het goed om hier een Sale pagina bij te betrekken of juist dat unieke product wat alleen hier verkrijgbaar is. Maak je uniek, kies de juiste Call to Action voor verdere actie.
#Tip 5 | Vertel over je diensten en laat meerwaarde zien
Op deze pagina laat je ook je mogelijkheden zien. Wat kan jij ze bieden? Waarvoor moeten ze juist bij jou zijn? Wat zijn je mogelijkheden als webwinkel, werk je met Wholesale? Daarnaast mag je ook meerwaarde laten zien wat aansluit bij je bedrijf. Bekijk via onze ‘over ons’ pagina de bedrijven waar ik met veel plezier werkzaam voor ben. Je mag uitstralen waar je voor staat. Waar juist jij uniek in bent. Dit maakt het verhaal van deze pagina compleet.
Bekijk ook onze Over Ons pagina, met het verhaal van Studio Online Marketing. Met de mogelijkheden, reviews van klanten en als meerwaarde de bedrijven in originele laptops! Welke tips ga jij gebruiken voor jou ‘over ons’ pagina? Als laatste wil ik je als extra tip nog meegeven, om deze pagina elk jaar weer goed te bekijken. Zorg dat het actueel blijft voor je bezoekers. Zo zal de ‘over ons’ pagina met jouw bedrijf blijven meegroeien!