Webwinkels zie je gaan en komen. Als je producten hebt met een duidelijk niche, kun je heel ver komen. Als webwinkel eigenaar met 15 jaar een webshop weet ik wat hier allemaal bij komt kijken. Sinds 2010 geef ik webwinkels de mogelijkheid om via onze social media ook zichtbaar te zijn. En niet zonder succes, want een grote groep ambitieuze ondernemers staan al heel wat jaren bij ons in de online winkelstraat. Vanaf 2021 via Studio Online Marketing heb je als webshop drie mogelijkheden voor meer online en offline zichtbaarheid.
Winkelen in Holland
Winkelen in Holland is een onderdeel van Studio Online Marketing, gericht op de doelgroep webwinkeliers. Van promotie in social media tot het offline zichtbaar worden via het Winkelen in Holland Magazine. Dit is een A6 jaarmagazine wat verspreid wordt door deelnemende webshops uit Nederland. Een folder of magazine ontworpen door Studio Plume met het thema Holland voor de leukste webwinkels. Wij schrijven content voor originele webshops via ‘Social Media Promotie’ voor extra online zichtbaarheid.
Social Media Promotie
Een leuke groep ambitieuze webwinkeliers adverteren via Facebook en Instagram. Wij schrijven content voor jou, met extra vermeldingen in de media. Via Instagram werken we vanuit een kleurenthema en laten leuke winkeltips via onze Story verhalen zien. Op Facebook delen we webwinkel blogs, leuke acties en de nieuwe collecties. Als cadeau bij een jaarvermelding ontvang je een fijne praktische bonus, blog trainingen die we via onze Community geven. Leer nu zelf schrijven via de juiste blog marketing strategie. Met heel veel tips en tricks voor meer Google online zichtbaarheid. Maar ook trainingen met thema’s als productief werken, meer focus, structuur en overzicht. We kijken waar webwinkeliers juist een training over willen zien, zodat we in een kleine groep elkaar inspiratie hierbij geven.
Webwinkel Folder
Wil je als webwinkel ook offline je producten laten zien? Met de leuke en vrolijke musthave folder, kun je al heel voordelig meedoen. Met als voordeel dat jouw producten ook bij een andere doelgroep zichtbaar zijn. Wij geven veel promotie via onze social media en de folder is als een kleurrijke goodie bij alle bestellingen. Bij interesse brengen we de folder per seizoen uit, via de website kun je altijd inschrijven via onze interesselijst. Zodra hier meer interesse voor is, zal Studio Plume uit Rosmalen weer een nieuwe folder editie ontwerpen.
Webwinkel Magazine
Al ruim 10 jaar brengen we het Winkelen in Holland magazine uit. Een prachtig uniek A6 magazine waar je als webwinkel op één pagina kunt adverteren. Zo kun je meer van je producten laten zien met een eigen tekst over de collecties. Dit combineren we met musthave producten van originele webshops. Het is een jaarmagazine die we uitbrengen voor de feestdagen. Via de website kun je al op tijd aanmelden, zodat je 10% korting extra gaat ontvangen. Bekijk hier alle informatie en schrijf je alvast in op de interesselijst. Bij start mailen we je persoonlijk ons document met alle informatie voor deelname. Pas na betaling en inschrijving via Studio Plume, ga je mee in al onze social media promotie. Met veel extra voordeel en een speciale groep voor de deelnemers, waarin je van alles op de hoogte blijft.
Zou je na het lezen van dit blog een jaarvermelding willen aanvragen voor Social Media Promotie? Bij je aanvraag ontvang je 10% korting bij vermelding ‘Blog Actie’, hierbij heb je direct de mogelijkheid in onze Facebook Community met blog inspiratie en trainingen. Na je aanvraag ontvang je ook 5 unieke blog trainingen met de basis kennis voor meer online zichtbaarheid via Google. Blijf met een webwinkel werken vanuit een eigen niche en je bent welkom bij Winkelen in Holland met de leukste webshops uit Nederland.
Lees ook
Omdenken in tijden van het coronavirus voor ondernemers
Wat kan het leven voor jezelf, je gezin en je bedrijf er ineens anders uitzien. In tijden van het Corona-virus staan we voor een verandering. In de zorg, bij de supermarkten, in het onderwijs en andere sectoren wordt er dag en nacht doorgewerkt. Terwijl het werk voor...
Spoor obstakels op je website op en verkoop meer
Zonder dat je het zelf in de gaten hebt liggen er allerlei drempels op je website. Dingen waardoor bezoekers niet tot een aankoop over gaan. Als in een fysieke kledingwinkel geen paskamers aanwezig zijn, dan is dat een reden voor bezoekers om er niet te kopen. Het...
Meer balans in je drukke werkweek voor ondernemers
Bij de start van een nieuw jaar geef ik veel advies aan bedrijven en webwinkeliers om met een goede planning te gaan werken. Dit doe ik door te werken volgens een gericht marketingplan. En het gaan werken volgens een duidelijk plan, zal je hierbij zeker meer focus en...
Tips voor het algoritme op de diverse sociale media
Het algoritme bepaalt wat je op de tijdlijn te zien krijgt, maar hoe werkt dit nou? Vaak ontvang ik vragen van klanten hierover, maar niemand weet hoe het algoritme precies werkt. Het algoritme is wel een proces dat alle beschikbare berichten rangschikt, die kunnen...